بازدید دادستان مرکز استان زنجان از مدرسه استثنایی پسران شهید خدایی زنجان 

11:34 - 19 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۵۸۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید دادستان مرکز استان زنجان از مدرسه استثنایی پسران شهید خدایی زنجان 
دادستان مرکز استان زنجان با حضور در مدرسه استثنایی شهید خدایی زنجان از بخش‌های مختلف بازدید و با مسئولان، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه دیدار کرد.

خبرگزاری میزان- بهروز عباسی در حاشیه بازدید از مدرسه استثنایی شهید خدایی زنجان و دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و مدیران و معلمان این آموزشگاه اظهار کرد: دانش آموزان معلول اثبات کردند که خواستن، توانستن است و مشکلات دانش آموزان این مدسه نسبت به دیگر دانش آموزان متفاوت است.

وی افزود: از متولیان امر با جدیت و حسب وظیفه پیگیر حل مشکلاتی که از سوی مسئولان مدرسه بیان شد، خواهم بود و در این بخش ما به وظیفه قانونی خود در مقام مدعی‌العموم عمل خواهیم کرد.

دادستان مرکز استان زنجان با بیان اینکه دانش آموزان این مدرسه نباید بخاطر مسائل مالی از ادامه تحصیل باز بمانند، گفت: دستگاه‌های متولی باید در این باره به وظایف قانونی خود عمل کنند و هیچ کوتاهی و اهمالی در این مورد قابل اغماض نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با حمایت از دانش آموزان این مدرسه و ادامه تحصیل آنها، در مقاطع بالاتر، افرادی اثرگذار تحویل جامعه خواهند شد و در آینده خدمات زیادی به جامعه ارائه خواهند کردد؛ لذا حمایت از این افراد و استفاده از توانمندی‌های آن‌ها یک ضرورت است.

در ابتدای این جلسه باغبانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان ضمن تقدیر از حضور دادستان مرکز استان در مدرسه استثنایی شهید خدایی گفت:تعداد دانش آموزان استثنایی در سطع استان ۱۰۰۰ نفر و در شهرستان زنجان ۴۶۰ نفر در مقاطع مختلف تحصیل میکنند و تعداد مدارس استثنایی در استان ۲۷ مدرسه و زنجان ۱۰ مدرسه فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان این مدرسه مشکلاتی از جمله هزینه ایاب و ذهاب، هزینه دارو کفش طبی دارند، خواستار حمایت دستگاه‌های متولی برای رفع مشکلات شدند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: معلولان مدرسه ای

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *